maanantaina, elokuuta 24, 2009

Copic Colour Challenge #27


Näitä onkin olemassa kaikenlaisia haasteita hurja määrä, minä ajattelin eka kertaa osallistua tähän Copic Colour haasteeseen :) Tällä viikolla oli annettu kolme väriä; harmaa C3, oranssi YR04 ja ruskea E57. Minulta löytyi oranssi ja harmaa mutta ruskeaa oli lähinnä E47 ja halusin käyttää kaikkea kolmea väriä.

Minun korttini on tässä. Leimakuva on Magnolian heppa, joka on ollut mulla jo iänpäivät, mutta nyt vasta käytin eka kertaa. Taustapaperit olen saanut joltain.. ja kiekurat ovat Basic Grayn siirtokuvia.



3 kommenttia:

Maaret kirjoitti...

Waude, taustapaperin tunnnistin heti, K & Companyn, eli mun lemppareitani:) Toi heppaleimasinkuvan on kanssa tosi monikäyttöinen ja kivalla tyylillä olet sen väritellyt :) Muutenkin kortti tosi hyvin toteutettu ja tekstileimasin sopii upeasti tähän!

Patricia Garcia kirjoitti...

What a cute card, I love the horse. Fun colors this week!!

Stacey kirjoitti...

What a sweet card! I love this image and you have coloured it beautifully.

Thanks for joining us at the Copic Colour Challenge. Hope to see you again soon!

Lähetä kommentti

 

Mintun askartelujutut Copyright © 2010 Blog make-over by Creation Faeries